सिरानी

तिमी प्रतिको मेरो प्रेम त्यती बेला झल्किन्छ,
जतिबेला मैले अङ्गाल्न चाहेको केवल तिमी हुन्छौ,
तिम्रो कोमल्ता मेरो जन्मदेखि म सङ्ग जोडियो,
र अन्तिम यात्रा सम्म हुनेछ,
तिमी संग खेल्ने मेरो अर्धचेतन मस्तिष्क,
तिमी संग का हरेक नोकझोक र रमाइला,
हरेक रात का लागी हरेक बिहान तिमीलाई धन्यवाद दिन्छ,
कति सपना साटिन्छन अनि कति आशुहरु,
तिमिले हरेक पटक स्वीकार गर्छौ,
हरेक उत्साह संगै तिमिलाई अङ्गाल्दा,
तिमिले कहिल्यै झर्को मान्दिनौ,
म मा थपिएको साहसमा सधै तिम्रो अंश हुन्छ,
अनि तिम्रो साथ हरेक भय र एक्लोपनको मल्हम !
तिम्रो प्रेम मेरा लागी सुखद रात्री हुन्छ, सुखद प्रभात हुन्छ अनि सुखद जिवन पनि !



#eleven11poetrychallenge #day8
#siraani #pwnbhtt #सिरानिकोबारेमा

Leave a Reply

